Ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji, Ćwiczenia mięśni Kegla u mężczyzn wzmacniające erekcję - noco2.pl


ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji

Masz problemy z erekcją? Mogą Ci pomóc ćwiczenia na potencję Mogą Ci pomóc ćwiczenia na potencję.

Erekcja pod kontrolą

Problemy z erekcją mogą pojawić się na każdym etapie życia seksualnego mężczyzny, choć ich przyczyny mogą być znacząco różne. Zgodnie z kryteriami zawartymi w Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób i Zaburzeń Psychicznych ICD o zaburzeniach erekcji mówimy w sytuacjach, gdy wystarczający do odbycia stosunku seksualnego wzwód zanika przy próbie podjęcia go.

ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji

Taka dysfunkcja może przybrać różną postać: występuje pełen wzwód, ale zanika lub zmniejsza się przy próbie podjęcia stosunku, wzwód występuje tylko wtedy, gdy stosunek jest nieprzewidziany, występuje niepełny wzwód, niewystarczający do odbycia stosunku, erekcja nie pojawia się wcale.

Rodzaje zaburzeń erekcji Podłoże zaburzeń może mieć charakter organiczny bądź psychogenny. Do organicznego podłoża należą czyniki: naczyniopochodne, mające związek ze zmianami miażdżycowymi, które postępują wraz z wiekiem; w ich efekcie dochodzi do zmniejszenia dopływu krwi do prącia bądź zbyt szybkiego jej odpływu, uniemożliwiającego utrzymanie erekcji; hormonalne: zbyt niski poziom testosteronu ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji połączeniu ze zbyt wysokim stężeniem prolaktyny; ich poziom również zależy od wieku, gdyż do znacznego obniżenia poziomu androgenów dochodzi u mężczyzn po Czynniki psychogenne są rzadszą przyczyną zaburzeń erekcji, niż przyczyny organiczne, niemniej jednak ich wpływ na seksualne funkcjonowanie mężczyzny może być poważny.

Zalicza się do nich między innymi: lęk przed niespełnieniem oczekiwań partnerki, brak pewności siebie, nadmierny krytycyzm, konflikty w związku, chroniczny stres, zmęczenie czy depresję.

Wzmocnienie erekcji i potencji – 7 sprawdzonych sposobów

Z pewnością dobrą wiadomość stanowi dowód na istnienie związku między aktywnością fizyczną a sprawnością seksualną.

Ponieważ najczęstszym powodem zaburzeń wzwodu są przyczyny naczyniopochodne, stąd dbanie o własną kondycję fizyczną może zapobiegać bądź minimalizować ryzyko ich wystąpienia. Sport odgrywa ważną rolę w profilaktyce zaburzeń funkcjonowania seksualnego.

Regularna aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko miażdżycy oraz innych chorób, mogących negatywnie wpływać na seksualne zdrowie takich jak np.

Kraj realizacji usługi

Dodatkowo dbanie o prawidłową masę ciała również przyczynia się do poprawy funkcjonowania w tej sferze, gdyż nadwaga i otyłość pogarszają aktywność seksualną. Stąd też warto codziennie poświęcić przynajmniej pół godziny na szybki spacer, ćwiczenia lub pływanie, a także kontrolować jakość i ilość spożywanych posiłków. Równie ważna jest rola sportu w leczeniu dysfunkcji seksualnych. U mężczyzn po zabiegu usunięcia prostaty bądź cierpiących na choroby układu sercowo-naczyniowego regularna, dostosowana do ich możliwości aktywność fizyczna sprzyja rekonwalescencji, a co za tym idzie — poprawia funkcjonowanie seksualne.

ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji

W przypadku problemów z erekcją pomóc mogą konkretne ćwiczenia. Przede wszystkim zalecane są wszelkie ćwiczenia aerobowe, które poprawią wydolność krążeniowo-oddechową i przyczynią się do kontroli właściwej masy ciała. Trening aerobowy to bieganie, szybki marsz, jazda na rowerze czy też pływanie.

Problemy z erekcją - co robić, gdy podczas stosunku zanika wzwód Znaczenie mięśni Kegla u mężczyzn Arnold Kegel zauważył, że kobiety, które regularnie ćwiczą swoje mięśnie dna miednicy, obok poprawy objawów nietrzymania moczu, przeżywają głębsze orgazmy i są bardziej zadowolone ze swojego życia seksualnego. Wynikało to z zaciśnięcia się wejścia do pochwy, intensywniejszych skurczów w czasie orgazmu oraz możliwości poruszania wewnętrzną łechtaczką. W przypadku mężczyzn zależność ta jest równie ważna, choć dotyczy nieco innych obszarów przyjemności. Czytaj też: Dieta na potencję - co jeść, żeby wzmocnić erekcję? Kiedy mięśnie Kegla nie są trenowane i nie jest się w stanie ich zacisnąć, erekcja może szybko zaniknąć.

Zimą ćwiczenia aerobowe można urozmaicić o jazdę na nartach, desce snowboardowej albo łyżwach. Zalecane jest również podnoszenie ciężarów, gdyż tego rodzaju ćwiczenia stymulują produkcję testosteronu.

Równie istotne są ćwiczenia mięśni dna miednicy, znane pod popularną nazwą ćwiczeń mięśni Kegla — wbrew powszechnemu przekonaniu nie są one przeznaczone jedynie dla kobiet! Pod względem lokalizacji i budowy męski zespół mięśni dna miednicy niewiele różni się od kobiecego.

Mężczyźni też mają mięśnie Kegla

Poza udziałem w mechanizmie powstawania wzwodu wpływają również na wydłużenie stosunku, gdyż napinanie mięśni dna miednicy w trakcie seksu pozwala na opóźnienie momentu wytrysku. Tę grupę mięśni można zlokalizować podczas korzystania z toalety — wystarczy na chwilę wstrzymać strumień moczu.

Mięśnie, które w tym momencie będą się napinać, to właśnie mięśnie Kegla.

ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji

Można je ćwiczyć poprzez naprzemienne kilkusekundowe napinanie, a następnie rozluźnianie, jednak nie zaleca się wykonywać tych ćwiczeń właśnie podczas oddawania moczu, gdyż może to prowadzić do powstania infekcji układu moczowego.

Zdecydowanym plusem tych ćwiczeń jest to, że ich nie widać — można wykonywać je wszędzie: w pracy, w domu, w kolejce, w sklepie… Pozytywny wpływ na funkcjonowanie seksualne ma również… joga!

ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji

Poszczególne pozycje jogi mogą przyczynić się do wzrostu sprawności seksualnej. Istotne są zwłaszcza pozycje łuku, pawia inaczej pozycja balansowa na rękach oraz świeca. Wzmacniają one nie tylko gibkość całego ciała, ale również mięśnie dna miednicy.

Jakie są przyczyny zaburzeń erekcji?

Praktykowanie jogi pozwala również na uzyskanie stanu głębokiego relaksu, a także dodaje energii, co bardzo może pomóc w przypadku psychogennego podłoża zaburzeń erekcji. Jakie są zatem cenne wskazówki dla osób, które chcą wykonywać ćwiczenia na potencję? Dbaj o swoją kondycję psychiczną i fizyczną — pogorszenie zarówno samopoczucia, jak i fizycznej sprawności negatywnie wpływa na funkcjonowanie seksualne.

ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji

Dbaj o codzienną dawkę aktywności fizycznej — przez minimum pół godziny dziennie wykonuj ćwiczenia aerobowe, takie jak szybki marsz, bieg, pływanie czy jazdę na rowerze. Zlokalizuj mięśnie dna miednicy i codziennie, systematycznie napinaj je na sekund, a następnie rozluźniaj. Powtarzaj ten trening minimum trzy razy dziennie!

Zacznij praktykować jogę — zapisz się na zajęcia bądź znajdź filmy instruktażowe, z których będziesz mógł korzystać w domu.

Ćwiczenia na utrzymanie erekcji – jak ćwiczyć, aby wzmocnić erekcję?

Stosowanie powyższych wskazówek powinno przyczynić się do poprawy twojego funkcjonowania seksualnego. Jeżeli jednak podejrzewasz u siebie występowanie zaburzeń erekcji, a powyższe zalecenia nie pomagają w rozwiązaniu problemu, skonsultuj się utkwił penisa lekarzem urologiem bądź seksuologiem, aby móc rozpoznać przyczynę trudności. Ćwiczenia do wzmocnienia i zwiększania erekcji bardzo ważne, ponieważ w przypadku tych dysfunkcji konieczne może być wdrożenie specjalistycznego leczenia.

Psycholog, seksuolog.